środa, 9 stycznia 2013

Senebti

czyli czas się pożegnać :)

property of http://images.fineartamerica.com


Na do-widzenia chcę Wam pokazać pewną piosenkę- prosząc z góry o skupianie się na słowach, nie wykonaniu (choć zawsze mogło być gorzej ;)) Oto 'Prayer for Isis' 


<3 Uwielbiam brzmienie tego języka ( pomimo, że nigdy nie będziemy mieli pewności czy jesteśmy blisko oryginalnej wymowy egipskiej). 

Jakkolwiek, chciałam powiedzieć kilka słów w ostatnim wpisie.
Kochani, pisanie tego bloga dało mi dużo radości. Dowiedziałam się mnóstwo o mitologii egipskiej, o jej zawirowaniach i pomysłach. Odkryłam, że istnieją ludzie jeszcze bardziej zakochani w Egipcie niż ja od których mogłam zaczerpnąć dużo inspiracji. Wiem, że nie zmarnowałam poświęconego czasu i mam nadzieję, że i dla Was, czas spędzony na czytaniu tego bloga nie był nigdy bezowocny.


property of http://www.danderoux.com

Przede mną 'dzień sądu'. Pozostaje mi tylko wierzyć, że blog otrzyma jak najlepszą ocenę. Trzymajcie kciuki ^^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz